Arrate Larraulen bizi da, Gipuzkoan. Ezti ekologikoa eta haren eratorriak ekoizten ditu, basoko ekosistema polinizatzaileak babestu eta birsortzeko ikuspegitik. Egunero tokiko erle beltza zaintzen du dituen erlauntzetan.