Karlak 26 urte ditu eta baserritarren tradizio luze baten oinordeko bakarra da, herrialdetik bizimodu ezberdin baten bila joan den lehenengoa. Baina ama hil eta itzuli egin beharko du, bere etorkizunaz eta familiaren oinordekotzaz erabakitzeko.