Bizi diren, amets egiten duten eta hazi egiten diren androidez osatutako mundu batean, bi robot fabrika berean eraiki dituzte, material berberekin eta aldi berean. Baina urteak igaroko dira topo egin baino lehen. Alexek fabrikazio-akatsa duela dirudi, eta gurasoek kanpoaldeko herri txiki batera eramango dute. Bibi, berriz, gurasoek eta irakasleek kontrolatutako ingurune kontserbadore eta exijente batean hazi da. Biek maite dute futbola. Alexek uste du ezingo duela jokatu, eta Bibiri ez diote uzten. Albaina, robot talde zoragarri batekin batera, futbol-kantxa batean elkartuko dira, eta haur-txapelketa batean izena emateko aukera sortzen denean, Alexek eta bere adiskideek edozer egingo dute Bibik txapelketa horretan parte har dezan, eta bere ametsa lortzeko zertarako gai den erakutsiko die guztiei.