Benetako gertakarietan oinarritua. Ximena psikiatra arrakastatsuak Tamara alaba zaharrenaren ustekabeko bisita jasoko du; sekta batean luzaroan isolatuta bizi izan da alaba. Alaba amaren etxean babestuta dagoela, polizia-ikerketa bat hasiko da, Tamararen seme jaioberria inguruabar bitxietan desagertu baitzen sektaren barruan. Nola justiziak hala Ximenak jakin nahiko dute zer gertatu zaion desagertutako haurtxoari.