Pablo unibertsitate-irakaslea da, ezkonduta dago eta bi seme ditu. Amodio sekretu bat hasiko du ikasle batekin, ondorioak imajinatu gabe. Natalia ere unibertsitate-irakasle ezkondua da, bi alaba ditu eta ikasle batekin amodio sekretu bati ekingo dio. Tartekatzen eta islatzen diren bi istorio; batean gizon bat da protagonista; bestean, berriz, emakume bat.