Kostaldeko hiri bat Brasilen. Kai oporretara etorri da Taiwanetik, bihotza hautsita duela. Aire egokitu hondatu batek Fu Angen aterki-dendara bidaliko du protagonista. Lagun bihur zitezkeen, baina euri-sasoia ez da iristen eta denda desagertu egin da. Fu Ang bilatzen duen bitartean, Xiaoxinek eta langile txinatarren talde batek luxuzko etxe orratz batean bizitako istorioa ezagutuko du Kaik. Xiaoxinen kontakizuna entzutean bitxiki islatua ikusiko du bere burua Kaik.