Bartzelonako hondartza batean gizon baten gorpua agertu da, besoan mezu bat tatuatuta duela: "Infernua iraultzeko jaio naiz". Pepe Carvalho detektibea izango da kasuaren arduradun, eta Bartzelonako eremu marjinaletatik Amsterdameko kanaletara eramango du gizona; horrek ez du, alabaina, eraginik izango bere ikerketa-metodo bitxietan.