Elisak gustuko du Martín, baina badirudi Martín ez dela konturatzen. Elisak aholku ugari jasotzen ditu Martín erakartzeko, bereziki, bere itxura eta nortasuna aldatzearekin lotuak. Nahiko al du Elisak bere benetako izaera aldatu hori lortzeko? Mereziko al du?