Umore, maitasun eta pikardia handiz, Mabel Lozanok bere ezkerreko titiko garbantzu-minbiziarekin egindako bidaia kontatzen digu. Alabaina, hau ez den Mabelen historia bakarrik, milioika emakumerena ere bai.