Manuel saiatzen ari da bere emazteak oroimena berreskuratu dezan, baina ez du lortzen. Egoera korapilatsu horretan, pentsatzen hasi da zenbateraino den gai emakumeaz arduratzeko, nahiz eta emakumeak lehen egunean bezala maite duen senarra.