Alma izeneko neskato bakarti batek bere iragan traumatikoa gogoratzen du eskumuturra igerilekura erortzen zaionean: bizirik iraun zuen bakarra izan zen bere patera hondoratu zenean. Lunak −haurra erreskatatu zuen emakumeak− trauma gainditzen eta bizitza berreraikitzen lagunduko dio.