Hamabost urteko Fanny udako etxera erretiratu da gurasoekin eta familia-ohiturak hartu ditu: irakurtzea, igeri egitea eta pasieran ibiltzea. Lasaitasun eta xalotasun horien azpian isilpeko oinaze bat dute: badakite amaren azken uda izango dela. Elkarrekin geratzen zaizkien egunak aprobetxatzen saiatzen direla, familiak oraina estimatzearen eta etorkizunari aurre egitearen arteko oreka hauskorrean nabigatu beharko du.