New Romek aldatu beharra du, baina horrek gatazka eragiten du Cesar Catilinaren −artista talentudun baten− eta Franklyn Cicero alkatearen −bere oposiziogilearen− artean: etorkizun utopiko eta idealista baterantz jauzi egin nahi du lehenak, eta gutizia, interes partikularrak eta gerra alderdikoia betikotuz statu quo atzerakoi batekin konprometituta jarraitzen du, ordea, bigarrenak.