Ibilbide intimoa Monica Belluccik antzeztutako Maria Callas soprano ospetsuaren bizitzan zehar. Oroitzapen, gutun eta orain arte ikusi gabeko irudi esklusiboen medioz, Callasek argi eta garbi hitz egiten du nola New Yorkeko bere haurtzaro apalari hala soprano gisa lortuko zuen maila gorenari buruz (mundu osoan ezin ezagunagoa izateraino). Iraganeko oroitzapen espektralez inguratuta, ikonoaren atzeko emakumea ezagutuko dugu, bere pertsonalitate publiko eta pribatuaren artean zubi bat eraikiz. Denboraz kanpoko omenaldia betiereko mito bati.