Jara eta bere bi lagun onenak adingabeen zentro batean hazi dira. Jararen urtebetetzea gehien gustatzen zaien trap queenaren kontzertuan ospatu nahi dute, baina dirua falta zaie. Ez dute dirua lortzeko modu askorik, baina Jarak badaki neskek badutela gizon batzuek beti nahi duten zerbait.