Yo, adicto telesailean, ikus-entzunezkoen profesional Javier Giner desintoxikazio-zentro batean sartuko da, berak erabakita, 30 urterekin. Ezin une ilunagoan dagoela, laguntza profesionala eskatzeko erabakia hartuko du, halabeharrez bizirik irauteko senak bultzatuta. Jakin gabe, keinu horrek bizitza aldatuko dio, eta pertsona berri bihurtuko du. Sei ataleko minisaila.