Joker: Folie à Deux filmean Arthur Fleck Arkhamgo erietxean dago sartuta, Joker identitatez gauzatutako hilketengatiko epaiketaren zain. Nortasun bikoitzari aurre egiten dion bitartean, Arthurrek benetako maitasuna topatu egingo du, betudabuj barnean izan duen musika deskubritzeaz gainera.