Machado hainbat urtez gerotik Frantzian bizi den etorkin kolonbiarra da, eta mahats-bilketan lan egiten du. Irabazten duen dirua ez da nahikoa Europako bizi-kostu garestia ordaintzeko. Ezagun baten bidez, Madame Chiara ezagutuko du, Kolonbiara bidaiatu eta esmeralda bat lapurtzeko kontratatuko duen bitxi-bildumagile bat. Machadok Kolonbiara itzultzea arriskutsua dela esango dio, baina Chiarak dirutza eskaini eta konbentzitu egingo du. Kolonbian, Medellíngo hiriguneko bizimoduarekin eta hango mendi-naturarekin borrokatu beharko du. Kolonbian egingo duen ibilaldian, esmeraldaren erosle berri baten bila egonik Chiara traizionatzen saiatuko da eta pilotu baten erailketan nahasiko da Machado.