Laura hamahiru urteko neska barnerakoia palmondo-lursailez eta baso harrigarri batez inguratutako herri batera iritsi da. Familia-egitura berrira egokitzen den bitartean, neska ezkutuko mundu bat ikusten hasiko da, basoan bizi den eta emakumeez elikatzen den piztia baten istorioa islatzen duena. Hasieran, haur-fantasia soiltzat hartzen du, baina Daniela magnetikoa ezagutu eta haren adiskide egiten denean, piztiaren benetako izaera argitzeko bidaia bati ekingo dio Laurak.