Remo Manfredini jockeya oso ospetsua da, baina duen portaera autosuntsitzaileak bere talentua itzaltzen eta Abril neska-lagunarekiko harremana arriskuan jartzen hasi da. Hil ala biziko zaldi-lasterketa bati esker, Sirenarekin −bere nagusi mafiosoaren− dituen zorrak kitatu ahalko ditu, baina egun horretan istripu larri bat izan, ospitaletik ihes egin eta Buenos Airesen noraezean ibiliko da. Bere nortasunetik askatuta, bere benetako patua deskubritzen hasiko da. Alabaina, Sirenak bizirik edo hilda aurkitu nahiko du.