Owen nerabea bizirik ateratzen saiatzen da aldirietako bizitegi-auzo batean; ikaskide batek gaueko telebista-saio misteriotsu bati buruz hitz egingo dio egun batean: euren munduaren azpian naturaz gaindiko beste bat ikusten da bertan. Owenek errealitateaz duen ikuspegia pitzatzen hasiko da telebistaren distira zurbilean.