Ingrid eta Martha lagun minak ziren gaztetan. Biek aldizkari berean egiten zuten lan, baina Ingrid autofikzioko eleberrigile bihurtu zen eta Martha, berriz, gerra-erreportari. Bizi-inguruabarrek banandu egin zituzten, baina hainbat urte elkarren berri izan gabe eman ondoren, berriz topatuko dute elkar egoera bortitz baina bitxiki ezti batean.