Buenos Aireseko familia-etxera itzultzean, Davidek jakingo du amak erabaki bat hartu duela: Bernardo –Daviden aita, koman dena– deskonektatzea. Davidek dilema bat izango du: batetik, senarra laster hilko zaiolako nahigabetuta dagoen amarekiko elkarbizitza estua, eta, bestetik, bere estutasun existentziala arintzeko gogo basatia. Gidatzen ikasten ematen ditu egunak, iraganaren eta orainaren artean, eta kasu pixka bat egiten dion edonorekin sexu-harremanak izaten saiatzen da.