Ebanjeliko ugarik otoitz egiten dute Jesusek esku har dezan, eta Amazonian, berriz, COVIDaren milaka biktima hobi komunetan lurperatzen dituzte. Bolsonaroren aldeko samalda batek hiru botereen jauregiak inbaditzen ditu esku-hartze militar baten alde. Telebistako ebanjelistek aberastasuna eta zoriona agintzen dute mundu honetan, baldin eta jarraitzaileek boterea hartzen laguntzen badiete. Apocalypse in the Tropicsen, Brasil fedearen izenean lur jotzeko prest dagoela ikusiko dugu.