Diana antzinako erresuma bateko printzesa da. Ama Diana erditzean hil zen, eta aitak –Arturo erregeak– maitasuna debekatu zuen erresuman. Handitzean, Lalo izeneko gazte alderrai batekin maiteminduko da Diana, eta besoko magiko bat oparituko dio, maite duela erakusteko. Egun batean, erregeak harremana deskubritu eta Lalo erbesteratuko du. Diana etsituak besokoa erabiliko du mundu ezezagun batera joateko, eta zoriontsua da hor Lalorekin; alabaina, aitak istripu bat izan eta bikoteak ezingo du harremana formalizatu. Diana bestelako unibertsoetara salto egiten hasiko da, maitearen bila, baina amesgaizto bihurtuko da bidaia. Aitak Dianaren erabakiak manipulatzen dituela ohartzean, bere beldurrei aurre egin eta bere patua aldatu beharko du.