Alemania, 2022: Luzaroan elkarrengandik aldenduta egon ondoren, Arkadi eta Igor, bi anai ukrainiar, amaren hiletan elkartuko dira berriz. Grishak -protagonisten aitak, patriarka autokonplazientea- erritu juduari jarraitu nahi dio kosta ahala kosta, baina familiako inork ez daki zehazki nola gorde shiva. Errusiarrak Ukraina inbaditzen hasten direnean, familia aztoratu eta anaiek berriz planteatuko dute aberriarekiko harremana. Larrialdi-egoeran eguneroko bizitza deskribatzen duen filma, baita erantzukizun pertsonala ere familiari eta herriari dagokienez.