Imanek (33) aspaldi utzi zuen Iran, eta familiarekiko komunikazioa eten zuen erabat. Berlinen erbesteratuta bizi da, eta hirian zehar ibili ohi da noraezean, nola lagunarte hala bakardade bila. Bi lan ditu, adineko pertsona bat zaintzen eta kamioiak garbitzeko tunel batean, gau eta egun lanpetuta egonik. Alegiazko istorioekin betetzen du hutsunea. Andrérekin bakarrik du harremana, parkeetan noizbehinkako sexu-harremanak izanik gizonarekin. Ia ezagutzen ez duen bere lehengusina Maneliren bisita labur batek Imanen errutina hautsiko du. Kultura- eta sufrimendu-herentzia partekatua izanik, lehengusuak solasean aritzen dira eta elkarrekin joaten dira igerilekura eta basora, non soilgune batean lo geratzen diren. Hirian zehar egiten dituen ibilbide amaigabeetan, Imanek besteen bizitzaren zatiak jasotzen ditu. Gizonaren bilaketa gainerako munduarekin konektatzen hasiko da.