Galera handi bat pairatu zuenetik, Olgak (55) bakardadeari eusten dio, baina oineko behatz lodian ebakuntza kirurgiko bat egiteko dirurik ez duenez, bere apartamentuko gela bat Tuliori alokatu beste erremediorik ez du izango; Olga bizi den solairu anitzeko eraikin erraldoiaren aurreko Zentro Medikoan ospitaleratutako paziente baten senarra da Tulio. Alabaina, gizonak egun batzuetarako alde egin beharko du eta bere seme Cristian (9) Olgaren apartamentuan geratuko da. Olgak ahal duen guztia egingo du tartean ez sartzeko, baina Cristianen kalteberatasuna ikusirik, gehien beldurtzen dionari aurre egin beharko dio: lotura emozionalari.