Brasil, 1977. Marcelo –iragan misteriotsuko teknologia-aditua, 40 urtekoa– ihes egiten ari da. Recifera iritsiko da Inauterietan, semearekin berriz elkartzeko itxaropenarekin, baina laster konturatuko da hiria urrun dagoela nahi lukeen babeslekua izatetik.