90eko hamarkadako Iraken girotutako Mamlaket al-Qasab / The President's Cake filmak Lamiaren –bederatzi urteko neskato baten– gorabeherei jarraitzen die. Hindi oilarra berekin daramala, Sadam Husseini urtebetetze-tarta bat prestatzeko osagaiak lortu behar ditu.