Chivilcoy, 1957. Argentinako herri lasai batean; polizia-komisario ohi ilun bat eta haren emazte erakargarria iristean, herri hartako lau gazte bereiztezinen arteko lotura hautsi egingo da. Hainbat hamarkada geroago, iragana berriro azaleratu eta ezinbestean egin beharko diete aurre zauri zaharrei, kulpari eta mendekua hartzeko aukerari, inozentzia galdu duen herrialde batean.