Giovannik zuzendutako bigarren film luzea, John Carrick idazle eskoziarraren The Vulture eleberrian funtsatua; sikario bat (Lino Ventura) da protagonista, eta talde matxinatu batek presidente latinoamerikar bat erailtzeko enkargatuko dio. Inolako idealik gabe, eraile ziniko eta gogorrak —Le Rapace goitizenez ezaguna— estatu-kolpe horretan parte hatuko du jakin gabe zenbaterainokoak izango diren berehalako ondorioak.