L’Excommunié bere eleberriarekin Jean Beckerrek egindako bertsioarekin (Un nommé La Rocca) ez zegoenez oso pozik, Giovannik pertsonalki egokitu zuen, oraingoan koloretan, baina aktore berarekin: Jean-Paul Belmondo. Pelikula berriak hobeki xehatzen du 30eko hamarkadan Marseillan zegoen delinkuentzia antolatuaren bizitza, pertsonaiak kartzelan amaitu eta zenbait gorabeheraren ondoren bizitza zibilera itzuli aurretik.