Albert Spaggiariren —ordura arteko banku-lapurreta handienaren buruaren— eleberri autobiografikoaren egokitzapena. 1976ko uztaileko egun batean, Spaggiari eta haren adiskideak estolderiatik joan ziren Nizako Société Général erakundearen egoitza nagusiraino, barnean geratu ziren asteburu oso bat eta 60 milioi franko ostu zituzten, hainbat bonu eta ondasunez gain. Mendeko lapurretatzat jo zen.