Kutsu autobiografikoak dituen Giovanniren beste pelikula bat. Okupazioren garaian kartzelatik irteteko naziekin kolaboratzea erabaki zuen gizon gazte bat da protagonista. Zenbait urte geroago, gerra amaitzear dagoela, birgaitzea lortzen saiatuko da, inteligentzia-ofizial frantses bati lagunduz errepresioan bortizki parte hartu zuren herritar eta poliziak —esaterako, protagonistaren anaia— ezagutarazten.