Bere hil osteko pelikulan, Giovannik La Santé espetxetik irteten saiatu zenekoari buruz idatzitako eleberria egokitu zuen Jacques Beckerrek. Idazleak, azkenean, aktiboki hartu zuen parte nola gidoian hala filmari errealismo izugarria ematen dioten elementu horiekin guztiekin. Lau protagonistak ziega berean daude. Ihestear daudela, bosgarren preso bat —ezegonkortzailea— esleituko diete toki estu berean.