Kartzelatik ihes egin ondoren, Gustave Minda izeneko kriminal arriskutsu batek (Lino Ventura) bere gizonak berraktibatu nahi ditu, baina banda lehiakideen arteko masakre batean sartuko da. Polizia-inspektore bat Minda harrapatzen saiatuko da eta Minda, berriz, azken lapurreta gauzatu eta herrialdetik ihes egiten. Giovanni —nobelaren egilea eta gidoigileetako bat— eta Jean-Pierre Melville polizia-zinema frantziarraren bi arkitekto handien arteko kolaborazio bakarra.