2000ko abenduaren 30ean, lagun talde bat Balandrau mendi-tontorrera igotzeko asmotan da. Eguzkiak lagun egiten die mendizaleei, baina minutu gutxi batzuk geroago dena aldatu egingo da ezustean. Torb izenez ezagutzen den haize basati batek Pirinioetako historiako ekaitzik latzena eragingo du.