Alejandra Medellíngo estudio batean webcam-eko langile gisa lan egiten duen ama ezkongabea da. Andrew gerra-beterano ezindua da, New Jerseyko kanpoaldean bizi dena. Biek elkarrizketa birtualen sorta bati ekiten diote, sexu-eskaeretatik hasi eta erronka hutsaletaraino, harreman bat sortuz: hasieran haragizko munduan jaiotzen den lotura, baina pixkanaka konplizitate goxo bihurtzen dena. Haien bakardadeek talka egiten dute, Andrek hura pertsonalki ezagutzeko bidaiatzea erabakitzen duenean. Hasiera batean topaketa desatsegina dena, azkenean benetan nor diren beren buruari galdetzeko aukera bihurtzen da.