Álexek eta Virginiak, ezkondu nahi dutenez, pisu bat erosi dute plano gainean hiri handi baten kanpoaldean. Aurrezki guztiak bildu dituzte sarrera ordaintzeko, gehi berrogei urterako hipoteka bat. Pisuak entregatzeko hilabete batzuk besterik falta ez direnean, obrak gelditu eta ingurua zigilatuko dute. Álexek soluzio bat nahi du eta edozer egingo du bere etxea lortzeko eta amestutako bizitza hura izateko.