Lino Venturak polizia-inspektore mokortu baten rola egiten du; itzal handiko abokatu baten seme alkoholizatu bat atxilotu ondoren, zuen lanpostutik aterako dute protagonista eta bere habitat berria auzo-komisaria bat izango da; sexu-gaizkileak atxilotzeko ataza emango diote hasieran, baina lankide hasiberri bat (Marlène Jobert, Eva Greenen ama) esleitzen diotenean, lekuko babestu bat bilatu beharko dute elkarrekin, duten datu bakarra haren azken bizitokia izanik.