Kamerako polizia-thriller bat, Gallimard argitaletxeak Série Noire bilduman argitaratutako eleberri estatubatuar batean oinarritua. Pertsonaia nagusiak porrot egin berri du banku baten lapurretan, eta duela gutxiko bere iraganeko zenbait alderdi konpondu beharko ditu, egin ez duen krimen bat leporatzen baitiote. Istorioa jada pantailaratu zuen Robert Siodmak Cry of the City (1948) film noirean.