Normalki komediarekin identifikatzen den aktore bat —Rufus— da protagonista (Rufusek jada egin zuen lan Giovannirekin, Un aller simple filmean parte hartu baitzuen). Kutsu politiko nabarmeneko pelikula honetan, preso politikoak askatzeko borrokatzen den erakunde bakezale batean egiten du lan protagonistak; alabaina, deskubrituz joango da betitik bere pentsamoldearen parte izandako ez-indarkeriak jada ez duela funtzionatzen, eta beste aldera igaroko da: borroka armatura.