Heriotza-zigorraren aurkako alegatu gisa planteatua, kartzelatik irten ondoren gizarteratzea erdiesten duen delinkuente baten istorioa kontatzen digu filmak. Hezitzaile baten laguntzari esker lortu du gizarteratzea, baina zenbait gorabeheraren eraginez, eta bere historiaren berri duen polizia-inspektore baten presioak direla-eta, bizitza kriminalera itzuliko da. Alain Delonek ekoitzia, Delon bera da protagonista, Jean Gabinekin batera.