Errudun faltsu baten istorio bat kontatu zuen Giovannik film honetan. Simon Rislerrek (Claude Brasseur) ihes egingo du poliziarengandik berak egin gabeko erailketa batengatik epaitua izan eta heriotza-zigorra jaso ondoren. Bere abokatuaren (Annie Girardot) etxean ezkutatuko da, eta harekin frogatu nahiko du errugabea dela, afera ilun bat azaleratzeaz gain (baliteke afera horretan polizia frantsesaren Finantza Brigadaren zenbait elementu inplikatuta egotea).