Il avait dans le coeur des jardins introuvables izeneko bere eleberritik abiatuta, Giovannik bihotzetiko omenaldia egiten dio bere aita Joe Damianiri; Joe tematuta dago semea heriotza-zigorretik askatzeko (erailketa batean sopikun izatea leporatzen diote). Aita (Bruno Cremer) semearen errugabetasunaren frogak lortzen saiatuko da. Giovannik egur esan zion zinemari bere garai dramatikoenetako baterako denbora-bidaia honekin.