Egoera ekonomiko onean diren lau gizonek diru-sarrerak handitu nahi dituzte drogaren negozioan parte hartuz. Bosgarren gizasemeak —Giovannik berak antzeztuak— Marseillatik ekarri behar du kontrabandoko droga, baina planak okertu eta protagonistak buru emango diote elkarri. Giovanniren eta Jacques Derayen arteko kolaborazio emankorretako lehena, Claude Sautet egonik gidoian.