Giovannik bere nobeletako baten egokitzapenean gidoigile gisa parte hartu ez zueneko kasu bakarrenetako bat. Jean-Paul Belmondok automobil-lasterkari baten rola egiten du. Adiskide bat istripu batean hil ondoren lasterketak utzi ditu eta orain gidari gisa egiten du lan lapurreta txikiak egiten dituen gaizkileen talde batentzat. Apurka, bakarkako lapurreta bat bilbatuko du.