Erailketagatik espetxeratutako gizon bat askatu egin dute gangster siziliar agurgarri baten klaneko kideek. Elkarrekin, harribitxi preziatuak daramatzan New Yorkerako hegazkin batean lapurtzeko plana dute, baina polizia bat atzean daukate. André Le Bretonen eleberri baten egokitzapena, nazioarteko ekoizpen handi gisa pentsatua, polarraren hiru aktore nagusiak biltzen dituena: Delon, Gabin eta Ventura.