Obra honen kasuan, Claude Sautet izan zen Giovanniren beste eleberri bat pantaila handira egokitu zuena. Lino Ventura Abel Davos da, polizia-inguraketa saihestu eta familiarekin Italiara ihes egitea lortuko duen kriminal bat. Haatik, mugan liskar bat izan ondoren, protagonista bakarrik geratuko da bere seme-alabekin. Izena apur bat aldatuta izanik ere, okupazio-garaian Gestapo frantsesarekin lankidetzan aritu zen gangster baten istorioan funtsatutako filma.